I don´t mind spending every day out on your corner in the pouring rain

Idag har det varit en awsome dag, de började med so, eftersom att vi inte har någon tyska eller franska lärare på vår skola så dom som har de måste åka till en annan skola så då får vi som har spanska en långrast både före och efter spanskan, eftersom att de vas as fint väder ute så gick vi ut till fotbollsplanen o chillade dansade våran egna lilla dans (cheerleading) hehe, några av mina kompisar har tänkt börja i de alltså cheerleading men eftersom att jag har redan så mycke träningar med fotbollen och innebandyn så jag hinner inte me de;(( men aja dagen gick snabbt och när jag kom hem har jag väll inte gjort så mycke kollat på lite serier typ, ikväll blir de fotbolls träning imr vet jag inte om jag hinner blogga eftersom att jag har långdag slutar kvart i fyra o är hemma sent sen vi halv 5 ska ja ta hand om min lillasyster så de blir nog svårt men på onstag kommer de upp ett inlägg eller två så håll utkik

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback