Läxa.. Spanska o ja lite till

hejsa, förlåt för en usel updatering dom senaste dagarna, men jag tänkte bräta vad som hänt dom dagrna nu:D
i fredag kväll så for jag på (kalas) hos tova, vi fikade såg film gottade oss med godis o chips, gick ut o ja lite till de var i.a.f. sjukt kul. I lördags så for Jag, marre, stina, evelina, nimo och josse ner till hallen för det var nån sak där, men vi årkade inte vara där så vi for ner mot kjosken i stället, vi var ute o fotade en stund, lekte (kurragöma med dunk;] för att hålla oss varma), sen skulle stina o eve hem och äta då for jag marre, josse ochnimo tillbaka till hallen, det var sjukt kul, vi hade kuddkrig, sumobrottades, filmade mm sjukt kul .i.a.f., sen på kvällen var det så att vi egentligen fara på kulturnatta nere på stan men så blev det inte för ingen årkade så då for vi o köpte godis (jag, marre o josse) sen for vi hem till marre och såg film, marre o osse ritade medans jag kollade på fotboll (champions league final) bayern mot chelsa, chelsa van tillslut på straffar, sen så åkte jag hem vid 20/kvart i ett. igår (söndag) så for jag och spelade match i vindeln, vi vann den matchen med 2- 0, sen när jag kom hem så var jag barnvakt eller vad man nu ska säga åt min lillasyster medans pappa var och kollade på min storasysters match. det är typ de som har hänt eller i torsdags så var jag och köpte ett par skor till skolavslutningen med mamma så nu är allting köpt skönt.
lite bilder o videos från i helgen mm.
just nu sitter jag o gör spanska, har prov på torsdag fml.. aja sen så är jag förkyld as hes on i halsen mm så det blir nog ingen tränining idag:( hoppas bara att jag blir frisk till skolavslutningen (tror jag kommer hinna det för det är ju tre veckor kvar:D)
bilder från (kalaset) hos tova:D
aja blev en liten bildbomb från i fredags/lördags:D
Bilder tagna ifrån : josses blogg och sjftjejornas blogg
en film gjord och tagen från marre/ marres blogg
det är från i lördasg när vi var på hallen:D
BTW, nimo var med o tävlade i nån sak man skulle gissa hur många bollar det var i en bil och hon var närmast så hon vann två sverigelotter (GRATTIS!!!!)

Kommentarer
Postat av: marlene

äntligen bloggaru!<3



btw du dissa jossan, hon va ju också me i hallen ;)

2012-05-21 @ 18:09:56
URL: http://maarlenez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback