super maaaaaaaaaaaaaaaan

tjosan, dagen har varit sjukt bra, först så var jag o dömde en 05 match med elin, sen så märkte jag att jag fått punka på cykeln så då fick jag gå hem men men, sen så följde jag med marre, josste o stina till strömpilen o maxi, vi va o kollade på lite saker på strömpilen, sen så gick vi till maxi där marre josse o stina köpte lite godis o annat sen gick vi ner till älven och åt de medans vi tog kort o bara chillade:D sen nu på kvällen så har jag varit o spelat match de blev 1-1 men de kunde ha blivit så mycke mer till oss men men, dommaren var en av dom sämsta vi har haft någonsin han nsprang tp bara i mitten av plannen dömde tp bara inkast målvaktens boll och hörna, han dömde oxo offside för oss när de inte var de så där kunde vi ha gjort mål sen så puttades dom dom fälldes sparkades o gud vet allt så vi skulle ha haft hur många frisparkar som hälst... finns it så myck mer att säga en att jag har ingen anning om jag ska skratta åt de eller vara sur men de var mäst skrattretade ni skulle ha varit o sett på matchen så hade ni  förstått mer o de hade varit roligare hehe, och om jag klagar på en dommare så är den värkligen dålig för jag brukar försöka att inte bry mig men de var en så sjukt dålig dommare så jag vet inte vads men men de var en rolig match att spela å de var ju huvudsaken bryr mig egentligen inte om vad de blev bara att de var en så sjukt rolig match att spela, lite förvirande inlägg men men sånna måste man få ha ibland:D
bilde från strömpilen från josses blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback