midsommar

har inte bloggat på ett tag men jag har värkligen inte haft ork till de, men i.a.f. igår på midsommar så for jag mamma o mina systrar ner till gamlia och va där dansade kring midsommarstången gjorde midsommarkransar o så, sen på kvällen så for vi till våra kusiner o åt där (farmor var också där), farmor hade velat höra mig spela gitarr så jag for hem o hämtade en stämmare o capo sen fick jag låna en gittar av dom o så satt jag o spelade o sjöng (min storasyster sjöng lite med också) sen vi 10 for ja o cicci hem o såg lite på o.c sen kom min kusin o sa att vi skulle spela kubb så då for vi tillbaka o spelade först vuxna mot barn då förlorade vi sen körde vi tjejer mot killar o då losade vi igen..... sen så blev jag jagad runt tp hela kvarteret flera varv för att jag tog min kusins keps;D sen lite senare på kvällen vi tp 1 så satte vi på en film o såg den till 3 tp då for jag hem o så aa:D'
bild brist o bild i repris:D
kolla görna in marres blogg också kommer att gästblogga där nu medans hon är borta:D

Kommentarer
Postat av: marre<3

yeah:)

2012-06-24 @ 21:10:54
URL: http://maarlenez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback