ja vad ska rubriken va??

tjo, idag så har jag varit och spelat match med 99:orna:D den matchen vann vi med 4-0 (jag gjorde 2 av målen *stolt* jao eller nått sånt;]) sen så ha jag bara komma hem och äta innan jag skulle farra o dömma pojkar 04 med Emelie;] det gick väll sådär eller vad man nu säger det var ju min första match jag dömde så jag var lite osäker o så att göra fel så att tränarna eller föräldrarna skulle bli sur eller nått sånt, och det är så svårt och se vem som ska ha inkastet och så för ibland är tp alla på bollen men aja jag känade ju i alla fall 50 kr på de;] wen när jag kom hem så fikade annars har jag väll inte gjort så mycke nu i.v har gjort lite matte och så har b- delen (statestik) på matte provet imr och för att vi har haft den där gymnasie saken så har det gått bort lektioner så vi var (tvungna) at ta hem matten och göra klart röd kurs så vi ska kunna klara provet;] föresten så fick jag A (mvg) på spenska provet:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback