fotboll<33333

idag har jag spelat match mot ifk/(msk) vi vann med 2-1 sjön vinnst i.a.f. eftersom dom tp är våra rivaler eller vad man nu säger, (inte för att skryta eller nått men vi var bättre);] det var ju pissväder rängnade o va kallt men men, ikv ska jag va med maja, elin och emelie kommer bli fett najs jao, idag frågade några om jag vill hjälpa till och spela match med 99:orna så jag ska spela match med dom imr, och sen så frågade emelie också om jag ville dömma en match med henne och då säger man ju inte nejj (man känar ju 50 kr) så de ska jag oxo göra imr:D

Kommentarer
Postat av: marlene

äntligen bloggning!;) men på sjf meeeed! <3

2012-06-03 @ 16:40:15
URL: http://maarlenez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback