hejsan

hej, som ni kanske redan vet har jag varit borta o kom hem igår vi ksk halv ett tiden på natten, jag har varit o spelat en cupp i karlstad som heter mästarcuppen, dit får man bara fara då man är 14 år o man kan inte anmäla sig dit utan man blir tp vald elr utagen eller så för de är bara ett lag från varje län så vi var de bästa laget från västerbotten så vi fick fara dit, de var sjukt najs där vi spelade 7 matcher på 3 dagar (sjukt fattar inte hur jag orkade;]) aja vi förlorade bara en match o den var mot dom som van cuppen, annars spelade vi lika någera matcher o van några matcher:D vi kom på 5 plats av 16 lag som va där så jag är sjukt nöjd trode alldrig att vi skulle komma såhär långt men de är bara takvare mitt underbara lag vi gjorde de<3 sen så kom jag själv på 5 plats av dom som gjort mäst mål under cuppen, dom som gjort mäst mål gjorde 9 st o jag gjorde 5 så jag rätt nöjd:D sen så skulle tränarna välja ut en i laget som dom tyckte hade varit bäst under cuppen alltså lagets lirere o då valde dom mig:DDD är så sjukt glad eftersom jag tyckte att de gick rätt bra för mig under cuppen o de känns sjukt stort att bli utvald till de också o av alla i mitt lag blir jag utvald:D så då när de var prisutdelning fick jag gå fram o hämta den liten statysak där de var en gubbe o de stog lite saker(bild kommer sen) aja de står säkert jätte konstigt skrivet men jag hoppas ni förstår;D bilder från cuppen kommer lite senare o då kan jag även berätta lite mer o vad vi gjorde o så:D
<3
här sen man vilka lag jag gjorde mål mot och hur många:D
här sen man att jag kom 5:a

Kommentarer
Postat av: Josefine

DU VAR ASDUKTIG!!!! :D

2012-07-04 @ 10:47:45
URL: http://jjjosefiiine.blogg.se
Postat av: Nimo

omg du är jävligt grym ju!!! :D

2012-07-04 @ 20:15:32
Postat av: Nimo

omg du är jävligt grym ju!!! :D

2012-07-04 @ 20:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback