gästbloggning...:)

Marlene här igen då..;) amanda har aldriiig tid att blogga, just nu orkar hon inte. latmask:]
och jaa.. min blogg (som ni säkert redan veet).. www.maarlenez.blogg.se <-- reklam. mohhaha
Och ja, nu ska jag typ göra en utstickande header t amanda:) asså utstickande, aa en med transparent bakgrund :) har nyss lärt mig hur man gör, whiiho:D haha det visade sig att jag gjort rätt genom alla dessa år, förutom de att jag har sparat bilden i fel filformat för att de skulle bli transparent :/ ;)
så ja. here i go!
 
 
fulbildpåmigdå. annars nöjd med header. uuhh

Kommentarer
Postat av: linnea

Fin blogg! Vad har du gjort idag? :)
Kram

2012-07-12 @ 20:28:31
URL: http://linnearavegard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback