chill

just nu så sitter jag o lyssnar på musik Justins album Belive asså den är så sjukt bra kan inte få  nog av den<33 idag efter skolan så for jag hem satt lite vid datorn spelade lite gitarr o åt en varm match sen blev de att sticka till match skulle spela med 99:orna för dom behövde fler spelare, vi förlorade den matchen med 2-3 men vi spelade bra, eller inte jag då de gick asdåligt för mig inget gick inte passa eller skjuta mm.., men jag hatar värkligen den där plannen vi spelade på den är as piss dålig o konstig jag har alltid spelat dåligt där varge match vi spelat där har de gått som skit för mig men men;] snart ska jag jag nog se film o äta vindruvor:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback