ingen rubrik:D

Hejjsan, jag kom hem från skolan för ett litet tag sedan.
idag på skolan så tog några tjejer i klassen våran kompis eves mobil på skojj vid lunchen och våran lärare som satt vid oss visste om att vi hade tagit den och vi fick göma den i hans väska o han sa inget till henne (cool lärare man har jao) aja sen så sista passet på matten så, satt vi och tp flummade hela lektionen de va sjukt kul:D
nu så gör jag väll inte så mycke jag lyssnar lite på musik är inne på twitter o facebook, ikv har jag tränign sen blir de nog bara att chilla, de finns nog inte så mycke mer att säga eller jo, jag var så duktig så jag glömde min mobil på skolan vid skorna men jag hade så tur att de var min kompis som hittade den så jag fick tillbaka de som tur var, (riktigt duktigt jagvet) nu finna de inge mer att säga så ha en bra dag alla snyggingar <3
aja random bild men tjoo bree peace bree<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback