Dagen o lite till

hejjhejj, Idag efter skolan så for jag o någre från klassen till ett spökhus, eller ett gamalt övergivet hus eller vad man nu kan kalla de, aja vi åkte i.a.f. dit och när vi var där fick jag panik.... jag hatar värkligen gamla nus (spökhus), medan jag stog där utanför och freakade ut så var de några som gick in i huset ... (fattar inte hur dom vågar:00) aja efter att vi hade varigt där så for vi vidare och fotade vid sjön och då gick både Emily och Stina ner i vattnet som var iskallt..... haha, sen när jag kom hem så for jag ut o jaggade en sväng ganska skönt faktiskt.
ikv ska vi ksk fara ut och göra nått men jag är inte säker.
imr har jag match, vi hade igentligen besämmt att vi skulle fara ut och fota o ksk fika nått imr kl 1 men eftersom jag ska på match så kan jag it följa med:(  men i.a.f. just nu så sitter jag o skypar med någa ocg ska strax äta så har bra tralalalala
aja blev ganska många bilder,
bilder är tagna från: sjftjejorna.blogg.se och marres blogg
så om ni vill kolla på fler bilder kolla där:D
vi får se om jag ksk bloggar mer ikv anars får ni ha en bra dag eller kväll:D

Kommentarer
Postat av: marlene

nä bilderna är tagna från mig D:

2012-04-27 @ 17:25:52
URL: http://maarlenez.blogg.se/
Postat av: marlene

sv: lol haha jo alla e mina ;)

2012-04-28 @ 21:07:05
URL: http://maarlenez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback