wohoo

hejsan, i fredags var jag på ug me marre, josse o eve h de var nån slaks poengtävling då man skulle fara runt o ta kort på saker o så vi vann wohoo vi fick en biobiljett var så nu blir de att fara på bio:D sen så i lördags så var jag borta hela dan vi halv tio tiden (på morgonen) så satte sig jag o mitt jag oss i en buss och for till storuman för att spela match som vi förövrigt förlorade med 3-4 men vi spelade bra de gjorde vi, sen så for vi och åt på frasses asgott sen så i bussen (minibussen) hem var de kaos alla typ klättrade över sätterna satt på golvet i bussen satt i varandras knän gick fram o tillbaka o vi spelade musik på bergsprängaren osv men de var fett najjs ändå sen så när jag kom hem var de bara att göra sig i årdning o fara till ug där dom hade tårtbakartävling:D vi vann inte men tårtorna blev goda i.a.f. sen så på söndag så dömde jag två matcher o då känade jag 100 kr yeah. sen så på kvällen å for vi o handlade nuttela jordgubbar glass o for hem o såg x-faktor:D min pappas tremening ska vara med i nått program senare jag vet inte vilket o så;D jo juste han var med igår också när han sprejade håret med hårsprej:D sn idag har de inte hänt så mucke haft so, spanska, no, mentorstid o så ikväll blir de träning o ja hoppas jag fått med allt nu<3 eller jo föresten
EVELINA B FYLLER !¤ ÅR IDAG GRATTIS PÅ FJORTISDAGEN:DDDD<3333

 

GRATTIS<3
 

Kommentarer
Postat av: Evelina B

Haha Taack :)

2012-09-10 @ 19:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback