frågor o svar

Tagen från marre

HAR DU:

Ett förhållande: nepp
En bästa kill-vän: nop
En bästa tjej-vän: jaråå
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej
Blivit kär vid första ögonkastet: jaråå
Fått ditt hjärta krossat: typ...
Skrikit åt en lärare: haha ne tror inte de
Kysst någon och sedan ångrat dig: jupp...
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: kanske, fast inget jag minns
Några smycken som kostat över 1000 kr: nejj

 

DAGENS:
Klädsel: hehe har typ hafr träningskäder hela dan(hade match o träning så... fast nu har jag pjamasbyxor o en tröja)
Frisyr: utsläppt
Vill ha: en mick, piano, pengar, en onedirection konsertbiljett
Drog: match o träning
Saknad: många tex emelie<3
Köp: hehe ett äpple
Attityd: glad:D
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången imorse: haha mins inte

 

FÖRSTA
Vän: tror de var stina eller linn men mins inte..
Kärlek: om ni menar som man var tsm me så ver de ossian......

Husdjur: inget:(

Semester: Turkiet
Konsert: om sommarkrysset gills så är dede...;)

SENASTE
Personen som sms:a: marlene
Personen som du kramade: Elin
Personen som ringde dig: Pappa
Personen som du ringde: Maja
Personen du sa 'jag älskar dig' till: kanske elin tp (min lillasyster)
Bilfärd: hem från min match eller om man ska vara helt korekt så for vi på ciccis match o sen hem så de;)
Filmen du såg:såg lite av nån konstig film igår(mins inte vad den hette) annars var de no bratz the movie:D
Gången du grät: nån vecka sen tror jag
Måltiden: hamburgare


SKULLE DU
Våga hoppa fallskärm: hehe tror inte de eller vet inte om jag skulle våga
Våga hoppa bungyjump: skulle vilja testa men skulle fegaur när jag står där uppe
Kalla dig själv lycklig: jarååå
Kunna gråta över en kille: jupp
Kunna gråta över en tjej: jaråå
Ljuga för någon: de beror på.....
Kunna springa 50mil: hheh njaa....

 

 

VAD:
Gör du just nu: lyssnar på musik (one directions nya album, som förövrig är bäääääst!!!!)
Ska du göra imorn : skola, dator träning, o kanske läxa om vi får nån:)
Säger du till dig själv när allt känns svårt: att de kommer bli bättre med tiden att jag måste bara vänta...??
Har du med dig in på bion: Mobil, nått o äta, pengar, kompisar osv:D
Är det för färg på dina byxor: rosa<3
Är det för väder hos dig just nu: mörkt, kallt,svart, blött, båsigt
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: typ ansiktet, ögonen
Vad skulle du göra om du vann på lotto: de beror på hur mycke jag vinner;)

 

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. en rosa reöja
2. rosa pjamasbyxor
3. svarta sockar
4. -

5. -
6. -
7. -

 

BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: njee, vet inte
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?: tror inte de
Använder du huvtröjor: absolut
Vill du just nu ha någon piercing eller tatuering: ett till hål i nått öra men annars nepp

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: sammaaa!!!!

 

 

VAL:
Solnedgång eller soluppgång: solnedgång<3

Sommar eller vinter: båda för vintern är så mysig o å är de julafton o man får spela innebandy:D och sommaren för då är de vart, jag fyller år man kan bada, jag får spela fotboll osv:D, fast sommaren är nog endå en liten favorit<3
Vilken ålder har varit bäst?: (13) o 14 kanse fast mins inte när man var liten osv..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback