skoljoggen

idag hade vi skoljogg på skolan vi skulle springa runt sjön de är typ 8,5 eller 9,6 km alla säger olika men de är en bit i alla fall, aja i.a.f. så kunde man tävla 1,2,3 av kollarna och tjejerna fick pris alltså dom tre första killarna och dom tre första tjejerna, så jag var med o tävlade:D från början sprang jag med linn och emma men efter lite mer en halva så började dom gå en bit så då fortsatte jag att springa o till de roliga.... JAG VAAAAAANN!!!!!! alltså jag kom först i mål av tjejerna känner mig sjukt stolt, trodde först att jag nog alldrig skulle ta mig runt;D jag sprang på 45.50 min så de var bättre en förra året, aja jag kommer få ett pris o priset är typ presentkort på stadium för 100kr:D sen så efter skoljoggen for jag hem o duchade sen skulle jag till tandläkaren där gjorde dom inte så mycke sen var de att fara tillbaks och ha so och slöjd, sen så nu har också fått as ont i halsen de brän som satan o de är allmänt drygt så jag kunde inte va med på träningen idag men men man får hoppas på att de blir bättre snart o så:)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Yeah, duktig du är gullää<3

Svar: naww tack sötis<3
Amanda Hansson

2012-09-12 @ 09:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback