äntligen hare blivit varmt

hejsan imorse var jag och spelade match vi vann med 10- 1 halleluja haha nej men;] jag fick göra tre mål:D sen så var det tänkt att jag skulle fara och se en f- 16 match men dom hade tp glömt att skriva upp mig och en till sad face;( men det gjorde endå inte så mycke för jag hade ju spelat en match just innan och igår spelade jag också en (som vi förövrigt förlorade med 1-2 ) sen när jag kom hem efter att ha sett på f- 16 matchen (insället) så åt jag sen for jag ner till marre, och nu håller jag marre o becca (marres lillasyster) på med en musikvideo till whistle.
lite bilder från videon:D
härligt väder det är ute äntligen kan man ha shorts på sig<3

Kommentarer
Postat av: marlene

<33333sommar<3

2012-05-27 @ 11:59:05
URL: http://maarlenez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback