fotbolls cup

tjoo idag när jag vaknade så städade jag mitt rum, o klantig/klumpig som jag är så råkade jag spilla ut vatten på tv dosan så att den inte funkade längre...;) men som tur var kunde pappa fixa den (pust):D sen så vid halv två tiden så for jag o spelade cup match som vi vann med 9-0 mot de var nått norskt lag vi mötte, sen så for jag hem och åt sen var de bara att åka tillbaka o spela en till match som vi oxo vann med fast den här gången vann vi med 1-0 så imorgon blir de att tagga ny match:D sen när jag kom hem har jag duschat o sett sverige england, sverge fick inte förlora den här för då är dom ute men såklart så förlorade dom så nu är dom typ ute,(får väll hejja på spanien i stället nu;]) aja finna inte så mycke mer att såga så:)
            

    
bilder på mitt lag både lite nyare o gamlare aja  världens mest underbaraste o bästa lag som finns<3
går inte att beskriva hur mycke jag älskar er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback