gitarr o skype o så

idag gick vi till kvart i 4 inte de roligaste men aa, lämnade också in min dator de var nått fel på den så nu har jag en lånedator så har ingenting på de jippie!! aja när jag kom hem så satt jag slite vid datorn (som jag fortfarande gör då men) spelade lite gitarr, skypade med emelie o så de var kul annars händer de inte så mycke just nu, man passar på nu att sitta vid datorn va med kompisar o så innan riktiga plugget börjar med läxor o så de kommer bli fett drygt men ändå;]
seriös o så mm

Kommentarer
Postat av: Marlene

hahaha datorn kommer man ju måste sitta vid hela tiden sen, asbajs jue, så bättre att sitta lite nu. ;)

2012-08-29 @ 07:37:35
URL: http://maarlenez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback