Spårdag:)

hejsan, idag ska vi ha spårdag på skolan.. man är indelade i flera olika grupper från tp 1:an eller 2:an till 9:an 8:an eller 7:an aja hoppas ni förstår, i dom grupperna ska vi tp göra nån slaks fångarna på fortet grejs;] Evelina b måste va på skolan idag... för annars blir jag ensam från min klass och jag känner ingen i min grupp så så kommer jag typ gå där lite forever alone medans alla har nån att prata med från sin klass;] men aja:D sen när det är klart ska vi typ se film sen är de lunch och vi slutar kl 1 idag tror jag i stället för halv 4:D
josefine sa till mig att det är halva priset på allt i jc butik bara idag, så vi får se om jag tar en liten tur ner till stan eller om jag är lat o stannar hemma;
aja ha en bra dag puss;*

Kommentarer
Postat av: Nimo

josefine* :))

2012-05-16 @ 16:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback