Maja o Dagen

hejj, igår kväll vid 7 tiden kom maja hem till mig och då for vi ut o fotade vid kärleksviken o kyrkstugan för hon (jag) ville ha en ny profilbild på facebook, hon blev ju såklart bra på tp alla o jag it på nån men men, sen så for vi hem o såg på hur många lingon finns de i världen as bra faktiskt, snart så ska jag marre josse o marres lillebror fara o köpa glass tp nått sånt;] ikv blir de att fara till josse på en litten tjejkväll kommer bli asm:D
aja lite bilder från igår:D maja blev asbra på alla bilder, o jaa jag blev ju it bra på nån;]
sista blev i.a.f. hennes profil bild:D
men erkänn maja är asfin<3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Fina bilder!:)

2012-05-03 @ 18:39:41
URL: http://jjosefiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback